تنها نرم افزار تسطیح اراضی تحت Civil 3D، به روش مهندسی، لیزری در دنیا

  • /

    آدرس جدید ما behen.ir

  • /

    آدرس جدید ما behen.ir

  • /

    آدرس جدید ما behen.ir

  • /

    آدرس جدید ما behen.ir

  • /

    آدرس جدید ما behen.ir

۱۹ مطلب توسط «رحیم شاهی» ثبت شده است

فهرست بها پایه سال 1400-دانلود کاملترین مجموعه فایل اکسل (excel)

با توجه به انتشار فهرست بها به صورت پی دی اف توسط سازمان برنامه و بودجه نیاز به فایل اکسل فهرستهای بها در فرمت اکسل احساس میشود، لذا در این پست فهرست بهاء ها سال 1400 را به صورت اکسل و PDF برای دانلود رایگان در اختیار دوستان قرار میدهم.

راه اندازی وب سایت

بهین طرح سایت خود را راه اندازی کزد، با سلام خدمت دوستان و علاقه مندان نرم افزار اتوگریدینگ با توجه به راه اندازی وب سایت شرکت به آدرس

behen.ir

از این پس ما را با آدرس سایت مان دنبال نمائید.

به روز رسانی مطالب در آنجا به طور پیوسته و به روز انجام خواهد شد. و به تدریج از فعالیت ها در این صفحه کاسته خواهد شد. برای از دست ندادن مطالب به روز شده ما را در سایت جدید دنبال کنید.

در سایت جدید از مطالب به روز و تجربیات جدیدمان برایتان خواهیم گفت.

  • شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ نمایش:۲۹۲
  • ۰

هزینه تسطیح زمین

قیمت انجام تسطیح در یک زمین کشاورزی چقدر است و به چه پارامترهائی بستگی دارد؟ این سوالی ایست که اغلب فعالان و نیز علاقمندان به امر تسطیح دارند.

هزینه های تسطیح اراضی از عوامل زیر تاثیر میپذیرد.

  1. جنس زمین

  2. میزان حجم عملیات در هر هکتار

  3. ابعاد قطعه و مساحت مزرعه ای که قرار است تسطیح شود.

در ادامه به شرح مختصر هر کدام از این پارامترها میپردازیم و در آخر هزینه تسطیح هر هکتار بر اساس فهرست بها سال جاری ارائه میشود.

برای قیمتهای بروز به روی این لینک کلیک نمائید.

تسطیح زمین (شکل دادن به زمین)

 

(Land-forming)

شکل دادن زمین کشاورزی صرفه جوئی به میزان 80٪ درعملیات خاکی و بالای 30% مصرف آب

جریان آب

بیشترین میزان آبیاری در ایران، آبیاری سطحی است. آب در مجاری خاکی آزاد انتقال می یابد. سپس از طریق برخی از راه های خروجی در کانال به زمین های کشاورزی میرسد. جریان آب با روش های مختلفی از قبیل خاکریز های احداث شده بر روی منحنی های  تراز، خاکریزهای مرزی یا کانال های انتقال آب به مزرعه میرسد. روش کنترل با برداشت محصول مشخص می شود. صرف نظر از روشی که برای کنترل آب استفاده می شود ، همیشه باید یک شیب مناسبی در زمینی که باید آبیاری شود وجود داشته باشد. در اغلب اراضی چه آنهائی که به زیرکشت میروند و چه اراضی کشاورزی دایری که سالها زیر کشت میرفتند، تقریباً همیشه مناطقی وجود دارد که به علت ناهمواری های جزئی آب بسیار کمی میخورند، و مناطقی دیگر که آب در آن برکه می شود و زمین باتلاق می شود. در هر دو حالت محصولات زراعی رشد مناسبی نخواهند کرد و زمین تخریب می شود و باعث مانداب شده و املاح را به سطح زمین می آورد.

نرم افزار اتوگریدینگ اولین نرم افزار طراحی تسطیح در جهان

دانلود کاملترین مجموعه فایل اکسل (excel) فهرست بها پایه سال 1399

توجه فهرست بها 1400 منتشر شد، برای مشاهده مطلب روی لینک کلیک کنید.

توجه فهرست بها 1401 منتشر شد، برای مشاهده مطلب روی لینک کلیک کنید.

با توجه به انتشار فهرست بها به صورت پی دی اف توسط سازمان برنامه و بودجه نیاز به فایل اکسل فهرستهای بها در فرمت اکسل احساس میشود، لذا در این پست فهرست بهاء ها سال 1399 را به صورت اکسل و PDF رایگان برای دانلود در اختیار دوستان قرار میدهم.

این مجموعه کامل ترین مجموعه فایل اکسل و پی دی اف فهرست بها سال 1399 هست که به همت و پشتکار ما تهیه و در اختیار کلیه فعالین عرصه عمرانی کشور قرار گرفته است.

پرسش و پاسخ در باره نرم افزار تسطیح اراضی و رفع مشکلات کار با اتوگریدینگ

با سلام به دوستان و علاقمندان و کاربران نرم افزار طراحی تسطیح اتوگریدینگ
چون تعدادی از دوستان برایشان سوالاتی در خصوص نرم افزار طراحی تسطیح زمینها کشاورزی پیش میاید که به طور خصوصی میپرسند. تصمیم گرفتم که در یک پست جداگانه سوالات مطرح شده را عنوان کرده و پاسخ اش را هم به اختصار بنویسم.
البته اگر دوستان سوالی هم داشته باشند در بخش نظرات مطرح کنند تا در حد توان پاسخ بدهم. به تدریج بقیه سوالات را هم در زیر پست اضافه خواهم کرد.

دعوت به همکاری

از افراد علاقمند و مستعد برای همکاری در زمینه های زیر دعوت میشود لطفا از طریق ایمیل زیر (ایمیل شرکت) در خواستها و پیشنهاد های خود را ارسال نمائید.

behentarhe@yahoo.com

  1. نمایندگی فروش و پشتیبانی

  2. بازاریابی و فروش محصول، با پورسانت عالی

  3. برنامه نویسی، و توسعه محصول، آشنا به برنامه نویسی دات نت در سیویل تری دی

  4. ایده های تجاری، فنی و مهندسی

  • سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ نمایش:۸۱۴
  • ۰

آموزش تسطیح لیزری اراضی با نرم افزار اتوگریدینگ (دانلود فیلم آموزشی Auto Grading )

آموزش تسطیح اراضی کشاورزی

تاثیرات تسطیح زمین کشاورزی

جلوگیری از هدر رفت آب از مزایای اجرای تسطیح اراضی است. انجام تسطیح اراضی زراعی به‌منظور بهبود مدیریت آبیاری در مزرعه و استفاده بهینه از نهاده‌های کشاورزی ضرورتی انکارناپذیر است. افزایش بهره‌وری مزارع یکی دیگر از مهمترین مزایای تسطیح اراضی کشاورزی میباشد. ناهمواری اراضی زراعی موجب کاهش قابل ملاحظه بازده محصول و توزیع غیریکنواخت آب در مزارع می‌شود.

برای اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

توضیح فیلم آموزشی طراحی تسطیح اراضی کشاورزی

در اینجا فیلم چند دقیقه ای از نحوه کار کردن با نرم افزار اتوگریدینگ (Auto Grading) و نحوه کار با نرم افزار و آموزش طراحی صفحات تسطیح اراضی را برای علاقمندان قرار میدهیم.

ارائه نسخه 3.0 نرم افزار اتو گریدینگ (۲۰۱۹)

پس از تلاش فراوان تیم فنی بالاخره امروز موفق به تست کامل نسخه 3.0 که برروی سخت افزار و نرم افزار 64 بیتی با سیستم عامل ویندوز 10 و نسخه های 2018-2019-2020-2021 نرم افزار civil 3D شدند.

از این پس نرم افزار ما را روی سیستم عامل خود بدون نیاز به هر گونه نرم افزار کمکی اضافی (نظیر ماشین مجازی و . . .) به راحتی اجرا کنید.

سرعت اجراء نرم افزار حداقل 20 برابر شده است. برای تهیه نسخه های 64 بیتی با ما تماس بگیرید.

اغلب دوستان از من میپرسند : تسطیح اراضی چیست؟

مزیت های اصلی برنامه اتوگریدینگ


نرم افزار اتوگریدینگ (AutoGrading) دارای توانائیهای زیادی درمقایسه با سایر نرم افزار ها هم چون LevelCAD، Visual Level و . . .  است.

نرم افزار تسطیح اراضی اتوگریدینگ، در حال حاضر جامع ترین نرم افزار در این زمینه است. و تعدادی از سایت های فیشینگ سعی در کپی مطالب این پیج میکنند. ولی شما برای دست یابی مطالب اصل و اصلی تنها از این وبلاگ و سایت رسمی شرکت ما استفاده کنید. و از سایتها و وبلاگهای که از حیله تشابه اسمی به این وبلاگ اجتناب کنید و به دوستای خودتان اطلاع دهید.