تنها نرم افزار تسطیح اراضی تحت Civil 3D، به روش مهندسی، لیزری در دنیا

  • /

    آدرس جدید ما behen.ir

  • /

    آدرس جدید ما behen.ir

  • /

    آدرس جدید ما behen.ir

  • /

    آدرس جدید ما behen.ir

  • /

    آدرس جدید ما behen.ir

پرسش و پاسخ در باره نرم افزار تسطیح اراضی و رفع مشکلات کار با اتوگریدینگ

با سلام به دوستان و علاقمندان و کاربران نرم افزار طراحی تسطیح اتوگریدینگ
چون تعدادی از دوستان برایشان سوالاتی در خصوص نرم افزار طراحی تسطیح زمینها کشاورزی پیش میاید که به طور خصوصی میپرسند. تصمیم گرفتم که در یک پست جداگانه سوالات مطرح شده را عنوان کرده و پاسخ اش را هم به اختصار بنویسم.
البته اگر دوستان سوالی هم داشته باشند در بخش نظرات مطرح کنند تا در حد توان پاسخ بدهم. به تدریج بقیه سوالات را هم در زیر پست اضافه خواهم کرد.

1-درباره روش  تسطیح لیزری به طور مختصر توضیح دهید

روش تسطیح لیزری اراضی برای صاف و هموار نمودن اراضی استفاده می شود. در این روش برای کنترل همواری از ابزارهای لیزری که بر روی ماشین آلات تسطیح نظیر لولر، گریدر و اسکریپر نصب می شود استفاده میشود.

2-مزایای روش تسطیح لیزری اراضی نسبت به سایر روش ها چیست؟

روش تصویری لیزری اراضی با توجه به اینکه کنترل پستی و بلندی با استفاده از ابزارهای لیزری به صورت لحظه ای انجام می‌شود از دقت بسیار بالایی برخوردار است لذا بایست از ابزارهای مناسب برای طراحی استفاده شود که با دقت خوب مناسبی بتوانند پستی و بلندی زمین را مدل نموده و طراحی انجام

3-آیا نرم افزار اتو گریدینگ مشابه خارجی یا داخلی دارد؟

نرم افزارهای مشابه نرم افزار اتو گریدینگ وجود دارند، صد البته با تکنولوژی و روش های بسیار قدیمی که هم به لحاظ محاسبات و نتایج بسیار ضعیف هستند و هم به لحاظ سهولت و خروجی و نقشه ها. الگوریتمی که ما در طراحی و توسعه نرم افزار جامع طراحی و کنترل تسطیح اراضی اتوگریدینگ به خدمت گرفتیم، جدید و انصاری بوده نرم افزار های مشابه این توانائی را ندارند.

برای ملاحظه مزایای نرم افزار اتوگریدینگ کلیک کنید.

4-نرم افزار اتو گریدینگ به درد چه کسانی میخورد؟

این نرم افزار درد مهندسان مشاور پیمانکاران و اشخاص حقیقی که در زمینه طراحی تسطیح اراضی کار می کنند میخورد همچنین به درد شرکت های تعاونی خدمات کشاورزی که در آنها کار طراحی و تسطیح اراضی به صورت توام انجام میشود

5-استفاده از نرم افزار تولیدی تاثیر بر بازده زمینهای کشاورزی خواهد داشت؟

در صورت استفاده از نرم افزار اتو گریدینگ انجام تسطیح لیزری راندمان آبیاری در مزرعه تا حدود دو برابر افزایش یافت و یکنواختی توزیع آب بسیار بالاتر می رود به نحوی که هم سرعت پیشروی آب در مزرعه بهبود یافته مهم است تجمع آب در چاله های اغلب باعث خفگی ریشه گیاه می شود جلوگیری می کند

6-برای توسعه تسطیح لیزری در کشور و ساز و کارهای مربوط به آن چه حمایت های تخصصی متولیان دولتی صورت گرفته است؟

برای توسعه تسطیح لیزری  در کشور طبق برنامه های توسعه کشور سازمان جهاد کشاورزی نسبت  به پرداخت کمک‌های بلاعوض کشاورزان اقدام می کند و درصدی از هزینه های انجام تسطیح را با به کشاورزان پرداخت می کند.

7-آیا نرم افزار اتورگریدینگ مورد حمایت دولت قرار گرفته است؟

در اسفند ماه سال ۹۵ نرم افزار در معاونت آب وخاک وزارت جهاد کشاورزی معرفی گردید و با توجه به امکانات و توانایی ها و تکنولوژی بالایی که در آن به کار رفته بود مورد تقدیر از جانب مسئولان قرار گرفت حمایت مالی صورت نگرفته است؟

8-آیا تسهیلات خاصی برای افرادی که تمایل به تهیه نرم‌افزار دارند در نظر گرفته اید؟

بله دوره آموزشی رایگان برای نرم افزار تعیین می کند در نظر گرفته ایم پشتیبانی علمی و فنی و عملی از افرادی که نرم افزار را تهیه میکنند به عمل می‌آوریم تا اینکه کاربرد عملی تنهایی برسند

سوالات رسیده به ایمیل شرکت

9- با عرض سلام خدمت مهندسین محترم.ایا در نرم افزار گریدینگ میشود فقط تراز نقاط را در نرم افزار وارد نمود و صفحه تسطیح را طراحی کرد. یا میباست حتما فایل توپوگرافی را به صورت xyz وارد نمود تا بتوان طراحی را انجام داد. چون اکثرا برای تسطیح اراضی زمینهای کشاورزی شبکه را پیاده و میخ کوبی را انجام میدهند سپس با دوربین نیو فقط تراز نقطه را برداشت مینمایند.

با سپاس فراوان"

سلام
از حسن نظر و لطف شما ممنون هستیم. مهندسین مشاور بهین طرح آریا از هر سوال و نظراستقبال نموده و باعث خوشحالی ما خواهد بود که بتوانیم کمک کمیم.
در پاسخ به سوال شما باید عرض کنم که این کار به راحتی قابل انجام هست.
کافیست، شما در یک فایل اکسل چهارستونه، p,x,y,z وارد کنید. که p شماره نقطه (میخ)، x  مقدار ردیف (مثلا 0، 40، 80، 120، ...) و y مقدار ستون (مثلا 0، 40، 80، 120، ...) و z  تراز نقاط را واد نمائید.

حال نقاط را وارد سیویل کرده و صفحه تسطیح را طراحی کرد.


  • امین دست مرد

10-با سلام میخواستم بدونم تو محاسبات عوارض کوچک از قبیل نهر ها و تپه چاله های با عمق کمتر از ۳۰ سانتی متر چگونه اعمال می شود؟

با سلام
شما هر عارضه ای که بخواهید در محاسبات شیب زمین و احجام وارد شود بایست برداشت کرده و به نقاط سطح اضافه کنید، نرم افزار با استفاده از الگوریتم حداقل مربعات روی سطوح (و نه روی نقاط) آنهار را وارد محاسبات کرده و در شیب و حجم اعمال میکند. ولو اینکه شبکه نقاط خروجی روی نقاط یاد شده نباشد.

11-سلام، چطور میشه برنامه (اتوگریدینگ) را تهیه کرد؟

سلام
شما میتوانید با دفتر شرکت تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمائی خواهند کرد.

12- سلام من کارمند جهاد هستم صرفا دوست دارم با نرم افزار شما کار کنم نه بعنوان درامد زایی ایا تخفیفی برای کارمندان وجود دارد؟

با سلام،
آقای خسرو عزیز، ضمن عرض سلام وخسته نباشید، خوشحال هستیم که نرم افزار اتوگریدینگ مورد توجه شما قرار گرفته است.
در پاسخ به سوال شما که به طور خصوصی ارسال فرمودید، تا کنون برنامه ای برای تخفیف در نظر گرفته نشده بود.
ولی برای گسترش و توسعه تعداد کاربران، تصمیم به در نظر گرفتن تخفیف برای کارشناسان جهاد کشاورزی و دانشجویان و محققین عزیز گرفتیم.

خوشحال خواهیم شد که ما تماس بگیرید، و میزان مبلغی که توان پرداخت آن را دارید و یا مناسب بودن هزینه برای تهیه نرم افزار را بفرمائید.

جهت جلو گیری از سوء استفاده افراد سود جو با عرض معذرت، بایست فرد متقاضی احراز هویت شود.

دسته بندی :
 مبانی فروش و پشتیبانی ظرفیت ها و نقاط قوت آموزش

دیدگاه ها [ ۰ ]
هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی